Slm arkadaşlar ben yurt dışında küçük bir yerde yaşıyorum bu aralar çok kötüyüm korkuyorum oğlum için 1,5 yaşında oğlum var 16 aylık yanlız büyüdü 1 aydır yürüyor şükür göz teması çok iyi ismine bazen bakar bazen bakmaz oyuncaklarıyla oynar parka çocuklar izler ama onlarla oynamaz şu an kreşe başladı mesala içeri girip çıkarken beni takip eder gel yemek yiyelim deyince koşar arkamdan yemek tabağına sadece etrafına ilgisiz bide ellerini sıkıyor tv izleyince biraz ekrana da mağruz kaldı konuşması sadece arada baba anni diyor taklit yeteneği çok az
Ve arada düz basıyor bazen de ayak ucuna İnternet bakınca otizm belirtileri deyince çok endişelendim aynı durumu yaşayan anneler var mı yada sonra düzelen