Gozdecinar Merhabalar. Ek gidaya baslayacagiz 10 güne alısveriş yapmam lazim mama önlügü tabak kaşık suluk seklinde önerileriniz memnun kaldiklariniz neler ?
Asyaveannesi04 Gozdecinar ikea antilop mama sandalyesi oioi bölmeli tabak kaşık benim her gün en çok kullandığım 3 lü bunlar 5-6 tane silikonda normalde önlüğümüz var asla sevmedi 😂