MasalBilge Adenin_annesi55 yaşadığımız ilçedeki eczaneler hep bebeğimin sıkıntılarını biliyorlar ondan bize bunu o zaman kullanmamamızı söylemişlerdi bzde kullanmamıştık tabi sizde biraz araştırın isterseniz
Mutluanne1 n-h-g-g yaa insaAllah gercekten cok uzuluyorum midesi bulaniyor givi sesler cikariyor artik bogaz borusunda sikintimi var diye dusunmeye basladim
n-h-g-g Mutluanne1 hepsi geçiyor kuzum benim bebeğim yatakta yatarken yataha hiç bulaştırmayıp halıya kusardi inan ki hepsi geçti 😀 sabır sadece sabırr😊😊😊
ppzeynep Mutluanne1 Benim de kızımın reflüsü var. 55 günlük. Emiyor emiyor, sindiremeden kusuyor. Çok üzülüyorum. Bir an evvel atlatırız inşallah.
Sena_nur_1 Adenin_annesi55 1 hafta kullandık sabah akşam galviksle beraber verdim kurtulduk çok şükür