Kızlar kızım 4 aylık bronşit olmuş. Baya bi öksürüyor. Hastaneye gittim ilac verdi. Hava kullanmamiz lazımmış. Yeni başladık hava kullanmaya da. Ama ben çok korkuyorum ya geçmezse. Ne kadar sürer bilmiyorum da. İnanın nefes alamıyorum. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Önerileriniz var mı ?