yorgunanne28 doktorum ek gıdaya geçemeyiz bu ay az kilo almış geçersek dibe çakılırız hiç yemez dedi. Mamayı da almıyor, alsa tamam diyeceğim. 8.30dan 9.30a kadar zorla yedirdim o da 70 80 cc falan. Doktorum 3 saatte ver diyor ama istemeyince nasıl verebilirim ki. Artık fışkırarak kustu yani zorlandığım için. 12.30da 3 saat oluyordu uyandırcam mı ne yapacağım bilmiyorum. Sıkıntıdan stresten her yerim tutuldu. Memeyi şapur şupur emiyor, mamayı verince asla istemiyor