Mavigri Anneler merhaba bebeklerinizi ek gıdaya nasıl alıştırdınız kabak deniyoruz ama kusuyor öğürüyor her kaşıkta öğürüyor hiç istemiyor havuç da istemedi midesi bulanıyor sizler nasıl alıştırdınız
Hilalkfl06 Bende bebeğime yeni başladım ek gıdaya kabağı ilk gün Pütürlü yapmştm yemedi kustu havucu da aynı şekilde Pütürlü yemedi çıkardı hep ağzından sonra püre yaptım o şekilde yedi sanırım her bebek Pütürlü yemiyor
Mavigri Hilalkfl06 evet sanırım bugün bende öyle denedım biraz fazla yaptm blenderdan çekmek için bu sefer yine midesi bulandı ama kusmadan yedi daha az zorlandı sütten hemen bir anda pütürlü bir şeye geçince birde farklı bir tat zor geliyo herhalde