Kimeneayol Kızlar sizin kaka kıvamı nasıl acaba? Bizim hala sıvı kıvamda yani çok sıvı değil ama anladınız işte yetişkin gibi değil 🙈😬işte yediği şeyler olduğu gibi çıkıyor öğütmeden böyle mi olması gerekiyor bilmediğim için soruyorum 🙈
_nurellaaaaa Kimeneayol bizimki baya katı ya hani kabızlık gibi değil böyle taş gibi değil ama katı 9 ay 19 günlük
zey07_yldz _nurellaaaaa biz de yakında 8 aylık olucaz ek gıdadan sonra kakası çok katılaştı yemeklerine zeytinyağı koyuyorum ama hala aynı yaparken de biraz zorlanıyor bu normal mi acaba ya
fatma_6141 _nurellaaaaa nur hanım kaka kıvamı katımı olması gerekıyor nasıl sizinki benım oglumun katı normalmı acaba
Yektoli33 Kimeneayol Olabilir emen çocuktan her tür kaka beklenir. Tabi içiniz rahat değilse kakasını bı doktoruna çekip atın