Yka-124 benim de oğlum memede uyuyor. Gece uykusundan önce emerek uyuması hoşuma gidiyor. Yarım saat sadece ikimizin zamanı oluyor. Ama ben de işe başlayacağım için gündüz uykularını desteksiz uyutmaya başladım 1-2 gündür. Uyumaya yakın zaten belli ediyor. Emmediyse emziriyorum. Zaten karnı toksa atıyorum yarım saat 1 sag önce emzirdiysem emziği veriyorum ağzına( onu da 1 -1,5 haftadır tutuyor), yanına budizzz aldım pıpış sesini açıyorum emziği attıkça tekrar tutturuyorum öyle kendisi uyuyor. Yeni başladığım için destek oluyorum. Ama uyandıysa emziğine vs dokunmuyorum. Tekrar uykuya dönmesini bekliyorum. Artık dönmüyorsa tamamen uyandıysa da alıp getiriyorum salona. Yine uyku sinyali verince yine aynı şeyleri yapıyorum.
Şu an alıştırma aşamasındayız 2 ay 22 günlük çünkü. Uyku rutin olarak 4. Ayda başlyın diyorlar. 4. Aya kadar uyku saatleri de belli olur zaten. Oğlumun kendisinin düzene oturtmasını istiyorum.
Şimdi akşam 7-7,5 gibi uyuyor. Sabaha kadar çok bölünüyor uykusu ne yazık ki daha oturtamadık onu. Sabah 7-8 arası uyanıyor. 9-9 buçuk gibi ilk uykusu 12-1 gibi 2. Uykusu 3-4 gibi 3. Uykusu oluyor bunlar değişir mi göreceğiz artık onu takip ediyorum ben hep