Arenates1 Bebeğim 3 aylık İshal oldu idrarda kanda ve gaitada birşey çıkmadı ateşi yok kusması vardı cok azaldı hastaneye yatırdık 3 gun serumla sıvı takviyesi yapıldı eve geldik 3 gün önce yine devam ediyor 14-15 güne kadar uzayabileceğini söyledi doktor hemen geçmez dedi 2 gün önce tekrar hastaneye götürdüm serum takıldı sıvı kaybı olmaması için artık gerçekten çıldırıcam çocuğumun heryeri delik deşik oldu bu ne zaman geçer 😭
elifiii Arenates1 küçük bebekte ishal geldi mi uzun sürüyor. 23 nisanda basladı hazirana kadar. poposu asitten delindi zor iyileşmişti. 1 haftadır yine öyle.. Bol su içmeye calısın, bebeğinizi de emzirin. Allahım korusun evlatlarımızı..
Domino Canım salgın var benim çocuklarım da ishal kusma ateş ile hastanede yatti serum verildi. Kalabalıktan uzak tut bol bol emzir 1 2 hafta sürer dedi doktor bize de. Ilaç verdi benim kiler büyük ama seninki küçük ilaç da verilmez körpe yavruya rabbim şifa versin 😥