Asligibi Burcum32 Vallahi hiç bir yıpranma yok. Benim kızım ısırıyor, yamultuyor ama şükür gayet iyi durumda şu an. Şu yeterli miktarda geliyor. Kendisi ne kadar çekerse o kadar.
ozgekeremehmet Burcum32 6 aydam itibaren ek gıda ve suya gectık.. Gıdalarını mma kasıgıyla yıyor. Suyunuda bardakla ıcıyor 6 aydan ıtıbaren. Nasıl ogretırsem oyle gıdeer suan 10 aylık