Ek gıda da hep sıfır tuz ilerledim bu zamana kadar sadece verdiğim bebek tarhanasında ekşi mayadan dolayı tuz varmış sonradan farkettim.şehriye çorbası yapıyorum içmiyor, yoğurt çorbası yapıyorum yine içmiyor sadece tarhanayı içiyordu bugün şehriyeyi içmeyince içine bir çimdik tuz atayım dedim ağzını öyle bir açışı vardı ki görmeniz lazım.Yemeklerine çok ufak tuz eklesem zararı olur mu acaba veya nasıl alıştırabilirim bunları da yedirmeye