Merhaba hanımlar kızımın bakıcısı bir buçuk aydır işe başladı ben işten geldiğimde kızım(21aylık) kadının yüzüne bakmaz hep benimle olurdu sarılırdı öperdi bugn ben işten geldim ve ilk kez bakıcı ablası gideceği için ağladı ve yere düştüğünde gidip ona gösterdi kadın da’annen burda ablacım anneye göster istersen’dedi.Bir yanım çok seviniyor kadına alıştı,gözüm arkada değil ve kadın sürekli oyun oynuyor,etkinlik yaptırıyor,kitap okuyor.Ben de yoğun çalışıyorum yavrularıma güzel bir gelecek verebilmek adına çalışmak ta zorundayım zaten ama inanın bugn zoruma gitti kızımın onun arkasından ağlaması,üzülmesi.. belki en güzel zamanlarını gözden kaçırıyoruz,belki yorgun argın geliyoruz ama ne yqzık ki çalışmaya mecburuz..