Bebeğim 7 ay 10 günlük adenovirüs oldu hiç ateş falan olmadı ama burnu akıyor öksürüyor biraz şurupları zorla içirdiğimden midir nedir kaşıkla hiçbir şey yemiyor kafasını sallıyor mümkün değil elimle ağzına ne versem istemiyordu az önce makarna ve armut kendi eline verince yemeye başladı bana mı tepki gösteriyor şurubu zorla içirdiğim için elimden bişey yemiyor iştahsızlık mı kendi kendine blw mi istiyor 😀 korkudan veremiyodum öyle eline ama baktım yiyor başında bekliyorum yemesini korka korka hep katı da olmaz ki normale döner mi acaba