tosbikannesiiiiiii bızım 2.5 aylıkken azalmaya başlamıştı 3. Aya gırdık bızımkısı gazlı olduğu ıcın kaka yapamayınca sıkıntıya gırıyordu bır gun yapıp bır gun yapmayınca bütün gece sabaha kadar uyutmamıştı doktora gıttık bıze relactaz damla verdı o gün hatta sıkıntıdan çocuğun atesı yukseldı fıtıl koyduk tuvaletını yapınca rahatladı bır hafta sonra kontrole gıttık bu sekılde 20 gün rahattık pazar gününden bu yana aynı sıkıntılar yıne basladı sonra da bugün kaka da kan gördüm daha doğrusu kaka yoktu böyle sumuksu kan gıbı bırsey geldı