elmaliturtam kbb geniz eti sinüzit yapmış dedi ve gece acayip öksürüyor ,yani çocuğun uykuları haram oldu ,biz uzun zamandır alerji ilaçları kullanıyoruz ama geniz eti kreşe başlayınca büyüdü ve sinüzit sebebimiz oldu ,yani alerji tedavisi ile de düzelmiyor artık 😥 hayatını çok etkiledi alerjik bir çocuk ama ilaçlar da işe yaramaması ailecek bizi çok zorluyor 😥 ameliyat önerdi ama ben çekiniyorum 4 yaşında küçük daha biraz beklemek istedim ama zulüm oldu çocuk için öksürükten uyuyamıyor geceleri siznğzit akıntısı ve tıkanma 😥 ameliyat çözümmü bilemiyoruz doktor bu kadar sıkıntısı olmaz dedi