Yektoli33 Oğlum 14 aylık. Sıralama yapıyor tutunup kalkıyor ancak desteksiz yürümüyor. Ancak ben yürütürken hep parmak ucunda basıyor baya baya parmağında yürümeye çalışıyor. Evet yurutecin etkisi ancak bırakalı oldu baya. Parmak ucunda yürüme icin ne önerirsiniz ? Diger doktor kontrolünde gerekirse fizik tedavi isteyeceğim. Ancak sanki parmak ucunda bastığı için denge kurup yuruyemiyor gibi geldi bana
parisbebek90 Yektoli33 korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum. Bende bebeklikten beri parmak ucunda yürüyorum, 30 yaşındayım ve hala parmak ucunda yürüyorum. yürüyüş bozukluğum yok, sadece baldırlarım kaslı ve topuklu ayakkabıyı çok rahat giyiyorum 😇