Minikerkegim Gaz yapmayan bi biberonumuz var evde. içinde uzunca bi çubuk akış hızını ayarlasın diye sanırım ucunda da bir delik var. Ama oğlum onunla sanki zor içiyor, bir delikli olduğundan sanırım bir de mama çok katı. çocuğa işkence gibi yarısı biberonda kalıyor, ne kadar çalkalayıp partikül bırakmadığıma emin olsamda öyle 🙄 Nasıl bir biberon alsam acaba kullanan var mı aranızda ?