Szray20 Merhaba sevgili anneler, Aldığım bir mont yüzünden bebeğimin kıyafetleri pembe oldu. Çamaşır suyu falan kullanmak istemiyorum. Doğal yöntemler ile nasıl çözebilirim. Yardımcı olursanız çok sevinirim 😓
prenses_annesii2603 Szray20 kıyafetler beyaz sanırım oxi toz kullanabilirsiniz sıcsk suya oxi toz cıkarıcadan dökün beklesin kıyafetler atın tekrar makineye cıkar
Szray20 Denemedim. Deneyeyim hemen. Aklıma geldi ama temizlenir mi bilemedim. Çok moralim bozuldu da. Çok çok teşekkür ederim. Eğer olmazsa tekrar sorarım olur mu?
Szray20 prenses_annesii2603 bende oxi yok ama internetten alsam gelmesi falan derken biraz zaman alacak. Yine de çıkar mı?
prenses_annesii2603 Szray20 ben oxi kullanıyorum lekeleri çıkarıyor markayı belirtmek sorun oluyor burda networkmarket olanlardan kullanıyorum ama sizde market uygulaması felan varsa sipariş girin hemen gelsin
Szray20 prenses_annesii2603 anladım ben demek istediğinizi. Bulunduğum konum itibari ile buraya gelmiyorlar malesef. Ama bir şekilde bulmaya çalışacağım. Çok yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim.