Merhaba hanımlar benim kızım 10 bucuk aylık iki gündür özellikle bez bağlama bölgesinde alt tarafında yani kızarıklıklar vardı git gide arttı vücuduna sirayet etti doktora gittim el ayak hastalığı dedi bana içinizde yaşayan var mı nasıl geçti izi kaldı mı vs