Bulutunannesi merhaba, bence bebeğiniz doymuyorsa istediği kadar verin, zaten büyüdükçe dikkati dağılcak belki şimdi yediği kadar bile yemicek, sonra diş çıkarma dönemleri var o zamanlarda da iştahsızlık olabilir o yüzden şimdi istediği kadar yesin bence