AselAleyna Kızlar doğum yapalı 30 gun oldu ama hala adet olmadım normalmı goguslerımde hassasıyet var ama gelen gıden yok🤣
BusrAtaa AselAleyna normal kuzum. Bende nisanda doğum yaptım lohusalıktan sonra 2 kere düzensiz adet gördüm hemen arkasından. 4 gün önce oldum tekrardan 4 aydır felan hiç olmamıştım yeni oldum
BusrAtaa AselAleyna aslında o sizin tercihiniz ama çocuk istemiyorsanız korunabilirsiniz. Kadın doğum doktoruma ben adet olmadığımı söylediğimde olmasan bile yumurtalık kanallarının açık olacağını söylemişti yani hamile kalma ihtimali varmış
AselAleyna tazebiirannee yaa sızınde baya olmus ya pekı korunuyomusunuz hamıle kalma ıhtımalı olur mu kı