Selam anneler size bir sorun olacakti kizim 11 aYa girmek uzere bu aya kadar ne pisik nede biyle biseyle karsilasmadim. Kizimin kaka yaptigini goruyorum yaptigi an degistirmeye götürüyorum ama hemencecik aşırı kızarmış oluyor kremliyorum duzeliyor kaka yaptiginda yine aynisi oluyor bu normal mi anlayamadim.