merwee89 benim bildiğim anne ile güven bağı içerisinde olan bebekler diğer insanlarla da sağlıklı ilişkiler kurar. başkaları ile de eğlenir mutlu olur anne uzaklaştığında geri döneceğini bilir ve bu süreyi mutsuzluk içerisinde geçirmez. yani eğer diğer insanlarla sağlıksız ilişkiler kuruyorsa, mutsuz olup oynamıyor eğlenemiyorsa size bağlı değil bağımlı olmuştur bu sağlıksız durum olur bence ilişkinizde sorun yok gibi