Merhaba kızlar bebeğim 6.5 aylık ek gıdaya ilk başladığımız zamanlarda yiyodu ama bir süredir yemiyo doktoru diştendir zorlama dedi, her gün yer mi diye deniyorum ama yemiyo sadece emiyo 🙄 ve dünden beri çok huysuz acaba karnımı doymuyo diye düşünüyorum yoksa diş çıkartıcak diye mi böyle ☹️ hep kucağımda durmak istiyo ne yapıcağımı şaşırdım 😪🥺