Benim kızım da sizin aylarda öyleydi. Israrla devam ettim. Beş dk değil iki dk tuttum. Her gün denedim. Ağladı, kucağımda uçak pozisyonunda yüz üstü tuttum. Yani pes etmedim. Bizim kız da hiç sevmezdi ağlardı ayyy. 😂Aynı şeyi düşünürdüm bir problem mi var diye ama doktora götürdük, bir problem olmadığını söyledi. İçiniz rahat etsin isterseniz götürün ama benim kızım gibi yüz üstü durmayı sevmiyorsa ondandır. İnanır mısınız yüz üstü durmayı sevmeyen kızım dördüncü ayın başında dönmeye başladı. Şok olduk demek ki keyfi isteyince olacak demiştik. :) Yani bazı çocuklar yapabiliyor lakin yapmayı sevmiyor. :) Şu an neredeyse on aylık olduk hiçbir problem yok yüz üstü durmayı çok seviyor hatta yüz üstü uyuyor. ❤️