Happykidss Arkadaşlar yenidoğan bebeğim doğum zor geçtiği için oksijen verileceğini söylediler ve kanda enfeksiyon olduğu için antibiyotik vereceklermiş sizce ciddi bir durum mu Ayrıca ilk mama içmiş oldu sonradan süt içer mi
balyanak53 Happykidss kızımda da enfeksiyon olmustu 10 gün antibiyotik tedavisi yapıldı. 0-1 arasında olması gerekirken kızımın aniden 22 olmustu. Kuvezde uzun süre kaldığından meme reddi yaşadık çok zor emzirdim çoğu kez sağım yaptım 5. Aya kadar mama ve anne sütü gittik
Basak23 Happykidss Geçmiş olsun başka bir sıkıntısı yoksa antibiyotik tedavisini görür iyi olur. Ama siz mama saatlerinde emzirmeye gidebilirsiniz 3 saatte bir