Elizabet26 yakmak gerekiyor diyorsa yaktırın zaten yakmak dedikleri şey gümüş nitrat çubuğu oraya sürüyorlar ilaçlı bir çubuk çocuk ağlamıyor bile . Benmde kızımın göbeğinde fıtık vardı doğumda çift mandal takmışlar sanırım ağır geldi ve göbeği düştükten sonra damla şeklinde kan geldi biz yaktırdık arkasından fucidin diye krem kullandık hemen geçti