O aylarda bizde 2 uykuya düştük. Artık şekerleme son uykusuna direniyodu ve on uykudan uyanınca ağlıyodu ayakta kalma süresini bi tık uzattım böylece düzene bindi. 1.5 , 1.5 uyuyor bizimki şuan 2 uykuda. Bazen 1 , 1 oluyor.. 2 saat çokta kısa yahut az değil bence ama bebeğinizde memnun mu? Gün içinde ona da yetiyosa 2 saat sorun yok bence..