Kızlar kızım 2 aylık doğduğunda düşük kilo sebebiyle 15 gün küvezde kaldı mamayla besleniyor bebelac gold kullanıyoruz orda da aynısını kullanmışlar bizde devam ettik 1.5 aydır evde aynı mamayı kullanıyoruz ama içtikten sonra nerdeyse yarısını geri kusuyor reflü dedik dik içiriyoruz yine aynısı oluyor durmuyor asla sizin de böyle miydi belki bebeğimin midesi hassastır diyorum böyle olup mama değiştiren oldu mu midesi hassas bebekler için hangi mamayı kullandınız ? 🙏🏻🙏🏻☺️