Ebru-isil Aselinannesiii1 uzun süreli kullanmamak gerekiyor diye biliyorum pişik geçince bırakmak gerekir kortizon içerdiğinden
Nsykt Aselinannesiii1 kullandım işe yarıyor geçenlerde yine pişiğimiz olmustu fucidin h yada fucicort diye krem yazdı onlarda iyi hızlı etkili
Nsykt Aselinannesiii1 ben günlükte sudocrem kullanıyorum, gecen hafta kontrolümüz vardı doktor önerdi dediğim kremi 1 günde gecirdi. Mesela bunlarda gecirmez ise altta yatan sebebi arastırmanız gerekebilir.