Bebeğim 2 aylık oldu ve 15 günlük olduğundan beri tek başıma bakıyorum. Gerçekten artık hiçbir işimi yapamıyorum kahvaltı ,kişisel bakım herhangi bir ev işini geçtim tuvalete zor gidiyorum çünkü aşırı hareketli sırt üstü yatırdığım an bağırmaya başlıyor , ana kucağına koyduğumda oturma pozisyonu almaya çalışıyor , oturamayınca ağlıyor. Yani kenarda oyalansın da iki dk bi işimi halledeyim kesinlikle yok . İlla kucakta olması lazım . Kucaktyken de devamli ayakta gezdirmemiz lazım. Alıştırmışsın diyenler olacak ama doğduğundan beri böyleydi zaten. Bu şekilde olan var mı merak ediyorum bizde mi bi gariplik var