Benim bebeğim daha 1 buçuk aylıkken bağırsak enfeksiyonu oldu bağırsağında amip çıktı yani dizanteri. Kanında da düşüş olduğu için hastaneye 3 gün yattık epey kötüydü Allahım bir daha yaşatmasın. Antibiyotik tedavisi serumlar hem ağızdan hem de damardan. Küçük olduğu için yatış oldu bizde. Fakat daha büyük olsaydı hastaneye yatış olmayabilirdi. Bebekte huzursuzluk ve gaz çok fazla oluyordu çook şükür ilaçlarla geçti. Ama kirli sulardan bulaşıyormuş arıtılmış su ile yıkamaya devam ediyoruz bebeğimizi. Çok dikkat edin geçmiş olsun