Emzirme konusunda çoğu kişiye yardımcı olan ben iki gündür aniden sütümun azalması ile mücadele veriyorum herhangi bir stres yaşamadım yeme içmem aynı bol su içiyorum anne çayı içiyorum yani bol bol gelen sütüm iki gündür azaldi. Regl dönemindeyim henüz olmadım ama günündeyim bu etkiler mi? Normalde hiç etkilememisti.
Azalan sütümun tekrar artması için ne yapabilirim tecrübeli annelerden yardım bekliyorum 🙏