Kelebek05 Arkadaşlar tek doz menenjit aşısı yaptık 14 aylık ama bir yaş aşısı da ateş yapmamıştı yani ağrı ateş yapmayan aşı tutmaz mi böyle olan varmı?
joyfulmom Kelebek05 bu zamana kadar kızımda hiçbir aşı ateş,ağrı vs.. yapmadı tutmadığı anlamına gelmez ki bu
yumurtam Kelebek05 MAAŞALLAH 🧿ne güzel işte annesi, keşke tüm kuzucuklarda hiçbir yan etki yapmasa aşılar. İçiniz rahat olsun öyle bir durum yok
Nuray23 Kelebek05 maşallah de sadece😁 Benim kızım 18 aylık oldu Allah’a şükür hiç bir aşısı ateş yapmadı
Kelebek05 Sedaalya ne bilim herkes ateş yapıyor diyince ki diğer aşı karda ateş oldu ama bunda hiç olmadı