Sabah 7.30′da kalkar 13:00′da Öğle uykusuna yatar . Öğlen uyumayı istiyor, Ben bir buçuk saat sonra uyandırıyorum. Çünkü gece uyanmalarımız hala berbat durumda . akşam 22.00 civarı uyumuş olur ama artık gece 3′te mi kalkıp oturur 2de mi kalkıp oturur orası belli olmaz. Akıcı konuşur derdini anlatır. Ama kendi isterse konuşur biz istersek veya soru sorarsak cevap vermez. 1.5 ay oldu tuvalet eğitimi hala yarısı altına yarısı tuvalete. Son aylarda iyice patronluğunu ilan etti ne isterse bize yaptırmaya çalışıyor istekleri olmazsa ağlamalarımız arttı. Kendinden büyüklerle oynamayı sever onlara uyum sağlar