Kyaaa0908 Bensuuu1 hiç yürüteç kullanmadım kullanmıyorumda eksikliğinide hissetmedim şuan 9,5aylık koltuktan tutunup kalkıp sıralıyor
Tummytime Bensuuu1 bebeğim 6 aylık koltuğa tutunup kalkıyor ama daha çok küçük olduğu için 5-10 sn içinde düşüyor kafasını vuruyor hep bunu yapmaya çalışıyor yerinde durmuyor o yüzden artık yemek vs yapamamaya başladım yürüteç düşünüyorum ama hangi tip vs bilmiyorum tecrübeli anneler ne öneriyor?
Canpareem Bebeğim 6 buçuk aylık , yürüteç kullanmıyorum.Sağlıklı bulmuyorum.Ellerinden tutarak adım atmasını öğretiyorum.