Sibel22- canım benim kızım çok hırçındı ağlarken hep elleri yüzün de ağlıyordu, çok derin çizikler defalarca oldu çok şükür hiç iz falan yok, eczanemizle konuşmuştum o zamanlar iz kalmaz demişti oda. Siz bebeğin cildine uygun kremle sadece nemli tutun