Nevabebek Merhaba sütü sağıp biberona koyuyorum iğrenç kokuyor ama bebeğim afiyetle içiyor dökesim geliyor ekşimsi bi koku süt neden kokar ki?
Kuzularinanasi Nevabebek eksi kokmaz ama.sabunsu demirimsi bi kokusu oluyor buzluga koyunca ama bozulmua anlamina gelmez
Seymanur21 Nevabebek benimde ilk zamanlar çok kötü kokuyordu sonradan geçti şuan 5.5 aylık bebeğim koku kalmadı . Ama neden öyle oluyor bilmiyorum benim midem bulanıyordu kokusundan
anataraf1leoparbenim Tadına baktın mı sütünün ? Sütün kötü korkmaması hatta kokusuza yakın olması lazım
Annesivekizi Nevabebek bazı enzimlerden kaynaklanıyormuş ben de ilk defa buzluktan süt verdim bebeğime çok berbat bi tadı var içmedi