Deniz3551 teşekkür ederim vallahi o kadar kararsız kaldım ki. Aldım kenarda duruyor diyen var ( ki benimde hevesle aldığım ve kullanmadığım çok şey var🙈) çok harika iyiki almışım diyen var. Bana cazip gelen kova vs ile uğraşmadan tertemiz yapıyor olmak. Viledayla silince hiç temiz olmuyor çocukların çoraplarının altı hep simsiyah oluyor 🤦🏻♀️ elimlede sürekli eğilip silemem işkence olur. Bilemedim. Ucuz bişey alıp önce denesem mi kullanacakmıyım kullanmayacak mıyım diyr🤣