Merhaba oğlum 2 yaşında ve 15 gündür ishal. Doktora tabiki gittik probiyotik mide düzenleyici vs kullandık toparlayacak gibi oluyor günde 8 kaka yağıyorken ilaçla birlikte 3-4kakaya düşmüştü ama hala sıvı sarı ishal ve çok afedersiniz çok pis kokuyor. Geceleri huzursuz. Aslında çoklu gıda alerjisi vardı bebekken sonra geçti. Zayıf bir bebek diye pediasura verdi doktor günlük ondan 1paket içiyor. İçerisinde süt var. Ondan mı oluyor acaba. Artık çocuğa ne yapacağımı şaşırdım. İştah artırıcam kilo aldırıcam derken su bile içmez oldu 15gündür sadece meme. Akıl verin nolur öneri bilgi paylaşın