Cemre_-53 Nuuu bende bebeğim için gidecektim bir tane göz doktoru vardı Çamlıca Medipol de sevil karaman vardı ona gidecektim kısmet olmadı bir tane Çamlıca Medicana da buldum peykan turkcuoglu randevu aldim
ayseeeasln21 Nuuu benimde vardı kayma kızımda götürdüm pek memnun kalmadım yalancı şaşılık dedi anlayamadım valla
kamusbuglem Cemre_-53 merhaba benımde bebeğim de sol gözünde içeri doğru bazen kayma oluyor 6 aylık daha acaba biraz daha bekleyip öylemi götürmeliyim sizin bebeğiniz ne kadarlık ?
Cemre_-53 kamusbuglem benmki premature doğdu şuan bir yaşında ama iki ay geriden gidiyoruz on aylık düşünün bizimda sağ dedi nöroloji doktorumuz perşembe günü muanesi var göze bakalım bende erkenden getirmeyi dusunuyordum göz doktoru dgru düzgün bulamadım ilk kez götürecem sizde geç olmadan götürün kimisi zamanla geçiyor diyor ama ne olur ne olmaz
kamusbuglem Cemre_-53 benım bebeğimin çok fazla değil arada oluyor bende bir ay daha bekliyim belki düzelir düzelmezse götürücem güzel bi dktora
Cemre_-53 kamusbuglem bnmkisi öncelerde sol tarafına doğru kaydirirdi ikisini de o geçti mesela sadece bir yere bakarken sağ gözü içine kayıyor dedi götür ne olur ne olmaz goz kapama gözlük vb verirler dedi bakalım inşallah bir sknti çıkmadan atlatırız
[silindi] 1 hafta önce üniversite hastanesine gittik biz de. Bebeğimin sol gözünde kayma var. Rop muayenesi falan yapıldı. Gözlük kullanıyor şu an. 2 ay sonra kontrol var. Düzelme olmadıysa ameliyat edilecek. Bence erken teşhis çok onemli, belki gözlükle falan düzeltilir. Lütfen beklemeyin. Göz kaymasi görme bozukluğuna da sebep oluyor..
Cemre_-53 [silindi] bugün bize de aynısini dedi şuan gözlük ve göz kapama yapacağız iki ay sonra kontrol çağırdı gecmezse amlyt dedi
[silindi] Cemre_-53 evet çok zor.. sürekli çıkarıp duruyor gözlüğü. Öyle ki gözlük bandajini yırttı 2 defa. Nasıl alışacak bilmiyorum:/ Keşke bize de kapama onerilseydi. Geçmiş olsun
Ketsan Kızım da şaşılık var çamlıca medipol Sevil karaman a gidiyorduk çarş günleri orda oluyor, ameliyat durumu olunca prof. Dr Birsen gökyiğit e gitmeye başladık teşvikiye de özel muayenesi var, tavsiye ederim Türkiye de sayılı şaşılık doktorlarından.