Kızlar selam. Resmen tükenmişlik sendromundayim. Ben mi beceremiyorum anneligi diye sorguluyorum. Bebegim dogdu kolik bir bebekti,uyku problemi, meme reddi vs derken suan 14 aylik oldu ama dogdu dogali oh artık bir duzenimiz var diyorum, en fazla 2 hafta sonra yine aynı hersey. Beslenme reddi, uyumaya direnme..İnanirmisiniz sabah 11 den beri uyutmaya calisiyorum yeni uyudu. Kesinlikle birsey yemiyor. Çocuk 4-5 aydir 10 kilo. Herşeyden sıkılıyor ne yapacagimi sasirdm artik. Ne yalan söyleyeyim bazen tv aciyorum yarim saat falan baksın diye ama simdiye kadar kisitladigim icin dikkatini cekmiyor. Tek uyku yapiyoruz onda bile direniyor. Yarım saat, en fazla 1 saat uyur kalkar. Yani merak ettigim butun bebekler mi boyle, yoksa ben mi beceremiyorum hicbir şeyi