Kaysii Tekrar dan bir sürece giriyoruz kızım 3. Ayında meme tuttu sütüm 0 şuan süt arttırıcı şeylerle destekleyecem inşallah sütüm tekrardan gelir
sedaozdemir Kaysii siz sütünüz olsa da olmasa da emzirmeye devam edin. Vücut o uyarıyı alacaktır ve İnşallah sütünüz gelecektir