Balim61 polis 7/24 çalışır mesai almaz bayramda resmi tatillerde çalışır mesai yine verilmez gece görevi çağırılır içeride senelik izinleri olur kullandırtmazlar o izin yanar haftada 1 gün izinleri var ek görev yazarlar neresi haram bu paranın bu ülkede haramı helali artık bırakın ya ne varsa bu tarz bu muhabbetleri yapanda var net . Hangi meslekte hakkını alamayıp üstüne birde canından oluyorsun . POLİSLER HERŞEYİN DAHA FAZLASINI HAKEDİYOR HELALI HARAMI BIRAKIN MEVLAM KARAR VERSİN ! kimsenin mezarına girmeyeceksiniz bırakın şöyle bilmiş konuşmaları helal haram diyen hacı hocaların mal varlıkları dudak uçuklatıyor mesleklerinide tam yaptıkları yok . ! Neyse ülke olarak dini her yerde kullanmayı bıraktığmz zaman kalkınmış gelişmiş bir ülke olacağız inşallah .