Bende olmuştu. Koronavirüs aşısı olacaktım ertesi gün. O gece rüyamda hamile olduğumu gördüm tam adet günümdü dedim bi test yapayım 2 kere falan korunmamıstık. Pozitif çıktı😄 banyodan cıkınca eşime oğlumuz olcak görürsün dedim doktor kız gibi dedi… oğlumuz oldu😂