Ya kızlar geçende post açtım kimse yazmadı , ilk adım ayakkabısı aldık kızıma ne yaptıysak alışmadı krize giriyor çıkarana kadar öyle kötü ağlıyor ki ayaklarını sallayıp duruyor. Aldığımız ilk Ayakkabı biraz ağırdı diye çok hafif aldık ilk adım onda da aynı şeyi yapıyor. Demin uyuturken giydireyim alışır dşye denedim uykudan uyandı yine krize girdi ne yapıcam nasıl alışıcak. 11 aylık