ikranurcal Bebeğimde süt süt ürünlerine alerjisi çıktı doktor aptamil in h.a mamasını söyledi bulamadık hicbiryerde bende sma nin laktozsuz mamasını aldım işe yarar mı bilmiyorum 2 gündür de kesinlikle memeyi tutmuyor istemiyor
adakuzum ikranurcal laktozsuz mama olmuyor maalesef hipoalerjenik mama olması gerekiyor evolvia rp1 kullanmıştım ben
Bsraylmzz ikranurcal aptamil h.a yurtdışında var sadece öyle biliyorum canım. Ama prosyneo var araştır eczanelerde bulunuyo alerjik bebekler kullanabiliyomuş doktora onu sor önerirse onu kullan bi dene
ikranurcal simsimum bu laktozsuz mama çok iyi geldi ama direk kakasinda bile fark etti rahatladı 1 aydır cekiyorduk acılarla agliyordu gün boyu
ikranurcal adakuzum laktozsuz ise yaradı ama aglamalari bitti kakasi bile düzeldi ben süt ve süt ürünleri tüketmiyorum inşallah daha iyi olur çok zormuş gerçekten
Nsykt ikranurcal benim bebeğimde de alerji var 7 aydır aptamil progemin as kullanıyoruz. Doktorunuz rapor yazabilir. Ücretsiz temin edebilirsiniz.
Nsykt Bsraylmzz persentili güzel, her ay düzenli kilo alımı oldu bu konuyla ilgili cok sükür bi sıkıntımız olmadı
Nsykt Bsraylmzz suan 1 yasındayız ek gıda alıyoruz. Mamaya 4 aylıkken basladık. Kilo ile ilgili cok sükür hicbir sıkıntımız olmadı.