Aryakuzu Kizim 5 aylik oldu ve dün ilkdefa ek gidaya gectik havuc püresi verdim sevmedi bugün bir cay kasigi havuc püresini verdim arkasindan iki cay kasigi su ama yavas yavas pürenin miltarini artiriyorum su nekadar verilmeli scaba ? Anne sütü zaten yüzde 90i felan su cok fazla vermem gerekiyormu ? Günde birkerede Aptamil veriyorum sütüm yetmiyor tam
Gamzemert Alıştırma bardağı aldim ben biraz içiyor sonra oyun yapıyor ısırıyor filan o zaman anlıyorum ki daha istemiyor Aryakuzu
Sariiannee Aryakuzu Eğer ek gıda ve mama veriyorsanız artık emzirdiğiniz su yetmez.Günde 4-5 çay kaşığı su verin.Baktınız ki güle oynaya içiyor o zaman gittikçe arttırın🙂
Gizemnl Aryakuzu ben alıştırma bardağıyla veriyorum, içtikten sonra kendisi ittriyor zaten daha zorlamıyorum ama gün içinde ara ara teklif ediyorum artık sadece anne sütü almadığı için havalar da sıcak susuz kalmasın diye.
Sevgi1 Aryakuzu ben biberonla su veriyorum iciyo bazen baktım çok iciyo çekiyorum süt değil çocuğum bu diye 😂
Aryakuzu Sariiannee suyu versigimde severek iciyor kasikla ama havucu sevmiyir sevmedigindede agzini acmiyir 😂
azm acemiannedrnm benimkide 6,5 aylık içiyor bayağı da suyun da fazlası zarar diye okumuştum alıyorum elinden
Suzitosuzi azm doktoruma sorduğumda suyla büyümez verme demişti ilk altı ay vermedim arada çok az verdim ben içerken istediğinde o kadar. Şişirir boş yere
Suzitosuzi Aryakuzu alıştırma bardağıyla ya da şat bardağıyla vermiştim ben ilk. 6 ayı bekleseniz daha iyiydi ek gıda için suyu çok az verin verecekseniz daha erken. Ek gıdaya üç gün kuralını da unutmayın
azm Suzitosuzi bende beş aylıkken falan başladım arada vermeye beş buçuktan beri ek gıdayla beraber veriyrm günlük bir çay bardağı yarım çay bardağı falan içiyor bazen oynayarak da ihtiyacı olmadığı halde içiyor elinden alıyorum yani bence artık suya ihtiyaçları var da miktarını ayarlamak sıkıntı
Suzitosuzi azm emzirdikten yarım saat sonra mutlaka teklif ediyorum iki saat sonra ya da emmeden hemen önce çok içmeye çalışıyor ama vermiyorum acıktığını bildiğim için.