Alyabebekkk bende yoğurt mayalamayı hiç bilmiyordum ama bu şekil yapıyorum çoook güzel tutuyor.Anlatayım belki işinize yarar.Ben çiğ süt kullanmıyorum.Günlük pastörize süt kullanıyorum.Bunda da birçok marka denedim en güzel şok pastörize bakraclık süt oldu.O sütü alıyorum önce 1-2 dk kaynatıyorum.Kaynatmasanız da olur sadece ısıtmakta yeterlidir.Daha sonra derece ile ölçüyorum 44 e geldiğin de bir yemek kaşığı yogurdu kaynattığım süt ile ayrı kapta karıştırıp sütün içerisine döküp bir iki karıştırıyorum.Daha sonra mayalamış olduğum sütü küçük kavanozlara bölüyorum.güzelce sarıp fırına koyuyorum.6-7 saat mayalarımdan sonra ağzı açık şekilde buz dolabında 24 saat bekletiyorum ve mis gibi yoğurt.Ne kadar organik olsa da hazır yoğurt kullanmayın bence.Bir bu şekilde deneyin tavsiyemdir 🌺 bu arada benim kızımın adı da Alya 🥰