Merhaba anneler. Bebeğin 2-3 saatte bir uyandırılıp emzirilmesi gerektiği için fikirlerinize ihtiyacım var. Uyandırma süresini bebeği emzirip uyutma süresine göre mi, yoksa emzirmeyi bitirdiğimiz süreden itibaren mi sayacağız. Ben emzirip uyuttuğum süreden itibaren 3 saat sayıyorum acaba yanlış mı yapıyorum. Çok teşekkür ederim.